O Proxecto EtiquétaT está pensado para traballar con alumnos e alumnas de tres grupos distintos e de dúas familias profesionais diferentes pero estreitamente relacionadas.
Trataremos de xerar contexto e que os tres grupos de alumnado participen en actividades conxuntas, pois permitiralles intercambiar experiencias e opinións cos seus compañeiros.
Levarán a cabo procedementos de reflexión sobre o que fan, como o fan e que resultados logran. Ademais, obterán conciencia da sua contorna, desenvolverán aspectos como a autonomía, ou o pensamento crítico, actitudes colaborativas, destrezas profesionais e capacidade de autoavaliación.
Os dous grupos de alumnado dos cursos superiores farán de guias na aprendizaxe dos máis cativos e ao mesmo tempo axudaranse e complementaranse entre eles.
Cabe destacar que, no IES de Vilamarín formamos profesionais da restauración, o futuro próximo do tecido empresarial da contorna e cremos que inculcarlles hábitos saudables e os “tres saberes” indispensables: saber ser, saber facer e saber estar axudarannos a formar cidadáns competentes e con pensamento crítico, libre e responsable.
Educar o pensamento crítico implica educar a capacidade de tomar decisións, que os alumn@s non acepten como válidas opinións ou afirmacións sen sometelas ao seu propio análise e polo tanto á sua consideración baseándose nos seus coñecementos e noutras opinións ou informacións que lles permita establecer o seu propio criterio do que é verdadeiro e do que é falso.
Promoveremos a reflexión, o análise, a adquisición da información, a creatividade a estruturación dos argumentos, a decisión, o compromiso e o debate.
Traballar cos alumn@s o pensamento crítico permitirá potenciar neles unha serie de valores transversais como poden ser: a humildade, a valentía, a responsabilidade, a exixencia e o respecto, é dicir, formar cidadáns capaces de afrontar os retos do seu futuro próximo.
O alumnado involucrado no Proxecto EtiquétaT é o que segue:
- Primeiro curso do Ciclo Básico de Cociña e Restauración da familia profesional de Hostalaría e Turismo.
- Segundo curso do Ciclo Medio de Cociña e Gastronomía da familia profesional de Hostalaría e Turismo.
- Segundo curso do Ciclo Medio de Panadaría, Pastelaría e Confeitaría da familia profesional de Industrias Alimentarias.
Un dous eixes básicos dos que xurde este proxecto é o de mostrar coñecementos importantes na formación que están a estudar como pode ser: qué e como comemos, que taxonomías deben conter as diferentes etiquetas alimentarias que se comercializan hoxe en día, diferenciar os tipos de consumidores existentes segundo a zona na que habitan (rural ou cidade), realizar unha comparativa acerca dos hábitos alimentarios de distintas xeracións, etc. e conseguir, desta maneira, ampliar a visión gastronómica asociada aos diferentes módulos dos ciclos formativos.
Comentarios
Publicar un comentario
Grazas por participar nesta páxina.